Nyårsnatten 11-12

2012-01-03 @ 07:27:49
Im sexy and i know it lalala.. nyårslåten Marta o jag önska om o om igen. I love MLFAO ♥

Från att gå från att kunna räkna festerna under 2011 på bara en hand, som jag nämde i förra inlägget, slog jag klackarna i taket under nyårsnatten o besökte 4 fester under en o samma natt. Ja från att ha tagit bussen in till Malmö vid 18-tiden åkte jag inte hem förän med morgonbussen o var inte hemma förän över 12 timmar senare. Utan sömn. Galet!

1a
festen åt vi middag o peppa upp oss till 2a festen som vi anlände till lite innan 12-slaget. Gick sedan till Lilla trog för att kolla på raketerna o önska gott nytt år. Sedan in på 2a festen igen. Jag drog dock därifrån efter ett tag för att gå till 3e festen där mina älskade gamla gymnasievänner befann sig. Sedan därifrån till 4e festen med bästa barndomsvännen. Älskar er o har saknat er ♥







G O T T   N Y T T   Å R ! ! !

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år, lite såhär i efterskott!

Vilka fina bilder! Det var visst inte bara jag som hade vit klänning på mig denna kväll ; )

2012-01-04 @ 21:31:27
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0