Like it!

2012-01-07 @ 19:25:02


Åååh åhhh åhå.. Satt i clipsen idag o blev lycklig. Inte för att fejk är snyggt men för att jag vill ha mer, större o längre.. håååår.

Tog dock av dem igen innan Malmö för min hårfärg passar för tillfället inte ihop med clipsen.. men köpte bla ny hårfärg idag som snart ska användas. Vill ha mörkare (trodde de blev mörkare sist jag färga.. men de är fortfarande rött..) o har lixom utväxtbena redan.

Köpte även kuddar på hemtex. Oväntat men najs. "Ta 3 betala för 2" är alltid bra. Så jag tog 3 + 1 en icke-erbjudande-kudde med samma namn som mej. Woho. Gjutet att jag skulle ha den. Var lixom det första jag såg när jag kom in i butiken o jag tänkte den-ska-jag-ha!!!

Blev änven ett par byxor. Svarta byxor. I min vanliga storlek. Woho.. hur glad kan man bli. Att allt jag provade inte var förlitet. Utan snarare förstort. Skönt. Att slippa vara svullen.

Blev inga skor dock. Provade ett av de jag la upp häromdagen. Men de va inte såå snygga på mej. O de andra fanns inte i min storlek. Tråk. Provade ett par snygga platå på HM.. snygga men lite väl platå-iga. Såg nästan ut som klossar.. men hade de varit lite lägre hade jag köpt dem, för då hade de vatt assnygga!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, köpa kuddar... och så många på en gång! Vad lyxigt det måste ha känts.. ; )



sv; Var det rosenrot, kanske, som du köpte på hälsobutiken? Har rekommenderats det men aldrig testat...

2012-01-07 @ 23:00:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0