Vilken-jävla-lördag..

2012-01-21 @ 17:07:21


Okej att jag har breda käkar men såhär bullig har jag aldrig nånsin varit. Ser ut som en hamster o att de bara skulle vara inbillning fick jag snabbt besked på att det inte var när jag träffade familjen o alla sa "O M G ! !" i kör. O mamma sjuksköterska bad mej genast att ringa 1177 (sjukvårdsrådgivningen) som direkt kopplade mej till en akut tandläkare i Malmö.

Ringde kl 11.30 o fick tid kl 12.00 vilket var omöjligt att hinna till fast jag kunne sätta mej i bilen meddetsamma. Okej att de går snabbare att köra till Malmö nu med nya vägen men inne i malmö tar de fan tid. Fick därför skjutit tiden på 20min. 12.20 kom jag in o han behövde inte mer än en bilck på mej så skrev ha ut panicillin, snacka om munskölj o annat grejs + återbesök till min riktiga tandläkare.

Fanfanfanfanfanfanfanfanfan..

Det var INTE såhär min lördag skulle se ut. O det var deffinitivt inte så här jag skulle se ut.

Det skulle ju va dans dans dans.. (som håkan sjunger). Det skulle ju vara party! Det hade vi ju bestämt. Det hade vi ju planerat i mer än en vecka. Snygga, glada o peppade. I nya skor o nya kläder. I nyfärgat hår o lite starkare kropp. Men icke! Ist vaknar man o ser ut som en hamster, bedövad i vänster sida o blir 800 spänn fattigare. Gaaaaaaaaaaaaaaaah..

villbaragråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0