Bekvämt men snyggt! (o billigt!)

2012-01-05 @ 19:20:00


Har ni köpt nåt på rean? Tycker mest det är skit.. men denna blus köpte jag iaf för 99:- på Gina. Har kollat på den innan så varför då inte slå till när det är billigt?

Egentligen vill jag bara ha ett par nya skor. Men hittar inga. Varken på rea eller till vanligt pris. Kanske för att jag inte riktigt vet VAD för skor jag vill ha.. men jag tror jag vill ha ett par med klack. Ett par man kan vara fin i men ändå ett par man kan ha till vardags. Hah, var hittar man sådana? Lätta att gå i! Platå?

De flesta tjejerna på nyår hade platå. Jag hade stövlar. Hah. Grova stövlar utan klack. Inte de finaste men bekvämt. Bekvämt ska de vara.. men gärna snyggt!!!


Hade kunnat tänka mej någon av dessa. Båda är från Din sko.. alltså rätt snygga enligt mej o till bra pris. Måste måste in till malmö snart.. på lördag? Någon?

Sen gäller det ju att ha snygga ben till.. haha. Men nytt år betyder nya möjligheter o vet ni!!??!?! I måndags köpte jag 12-kort på Vibecenter! Än så länge tränar vi bara 1 gång i veckan men jag är ändå så glad så glad att jag kommet så långt att jag går dit o att jag verkligen tycker om det!! =)=)=)

Ska utöka med promenader oxå.. men vädert.. ja ni vet.. storm o regn o så.. de lockar ju inte. Egentligen ingen ursäkt.. men som sagt det lockar inte! Idag tänkte jag till o med att jag hellre velat ha snö än denna storm.. o de är ändå ett stort steg för mej som avskyt snö att tänka. Men jag börjar bli väldigt less på de kraftiga vinarna nu.. det är nästan så att man bölar när man cyklar till jobb.

Förresten.. på söndag kanske jag får finbesök. Tjejerna från malmö kommer hit.. hoppas hoppas det blir av. =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De är svårt de där med både snygga och bekväma skor. Själv föredrar jag mina gymkaskor eller Mc-bootsen.

2012-01-06 @ 09:22:09
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0