2a helgen på semestern!

2012-07-08 @ 20:10:13
Från stor-kameran till lill-kameran o vidare till mobilen. Jag byter verkligen ner mej.. men de är så det är nu. Mobilbilder för hela slanten. O nästan endast bilder. För jag har tappat mina ord. Känslorna finns där men orden fastnar i halsen o jag vet inte om jag kan uttala dem rätt. Därför får bilderna visa en liten, liten del av allt.

Men jag måste ironiskt nog nämna att jag nu lever efter: "Låt det hända"

Tillåt känna o låt det hända.
 
Tänk inte för mycket.

Jag är nog ute på djupt vatten nu. Jag kommer säkerligen drunkna snart. Men emellanåt känns de så jävla bra att jag vill skrika rakt ut. I nästa sekund vill jag fortsätta skrika fast av helt andra anledningar. Livet är inte lätt, men man behöver inte göra det till svårare än vad det är.

.

Idag har jag varit ute på landet med tvillingarna, = mamma o moster. Vi körde runt till olika butiksgårdar o tittade o hade det mysigt. Fika på första stället. Ute i det fina vädret. ♥




Igår var jag mest bakis för i fredags var det först middag hos mamma o pappa, sen vidare till Marta för chill på balkongen med vin, musik o skipbo. Därefter blev jag hämtad med bil för att åka till the big party!

Regnig fredag men de hindrade ju inte pappa från att grilla!
 
 
 
Fredags dagen tillbringade jag annars hemma. Läste i boken. Färgade håret. Lyssna på musik som jag dansade till i vardagsrummet. Ja hela fredagen var lixom en bra dag fast det var åskkvavt, regnigt o klibbigt.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder & fin duuu! : )
Hoppas du har det bra på din semester, även fast vädret kanske inte är det roligaste... fortsätt må bra!!! Puss!

Svar: Tack FINA du! Nä vädret är ju verkligen kasst. =)Mår upp o ner hela tiden. Blir galen. Menmen.. visst bara nåt att finna sej i. Puss.
Lajl

2012-07-10 @ 20:33:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0