Vi hade iallafall tur med vädret - uppdat.

2012-07-02 @ 20:43:45
Ett tag sen sist.. för att jag har varit så jävla upptagen, muhahha.. haft bästa helgen på väldigt väldigt länge. 10p av 10 möjliga lixom. Tack alla inblandade ♥.
 
Här kommer en del bilder..
 
I lördags tog vi buss till Malmö, tåg till Landskrona, buss i Landskrona o båt till Ven.


Iväg från Landskorna..


Ut till Ven



Framme o dags att leta upp rätt cyklar..


Syns inte här.. men vi fick en jävla tandemcykel.. jag o mutti.. hahha..
Men när vi mötte upp de andra bytade vi o jag fick en vanlig enkelcykel
 
.. här med paps o syrran i bredd!
 
Syster o sötaste E ♥

Dags för fikapaus

Man kan typ knappt bli sötare


Stranden


Glass i hamnen


Jobbig uppförsbacke!


Gänget!

Underbar miljö


Bror o sambo


Kusin o jag


Cykla cykla cykla.. vädret var toppen hela dagen o vi fick verkligen färg allihop. Tog båten, bussen, tåget o bussen hem o var hemma vid lite över 20. Alla totalt utmattade.. men jag va inte den som var den utan slängde mej bara in i duschen för att sedan cykla iväg till Marta för förfest o sen utgång på de. Ja ni kan ju själv gissa att jag typ sov bort hela söndagen fram till det var dags att gå på kalas vid 18.00 tiden. Haha. super helg med andra ord. Med bästa människorna omkring mej ♥
 
 
Även idag har varit en toppendag. Vaknade. Gick upp o städade. Slängde på mej ett par jeansshorts (ja shorts!!) o en tröja för att gå ner o handla bullar som jag bjöd på Anna som kom på besök med sin lilla bebis. O sen på eftermiddagen kom favvis o hämtade upp mej. Körde hem till henne o sen vidare ut till Smyge för mys i solen tillsammans med hennes lilla Tor. Bilder på de kommer sen. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ni va inte lika tokiga som Johannes och mig som försökte cykla hela vägen Trelleborg-Ven. Ett tappert försök iaf men nästa gång får de minsann bli billen till Landskrona.

Svar: Hah, neee. Vi har sommarkortet =P
Lajl

2012-07-02 @ 21:57:07
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se
Postat av: Ida

Fina bilder! : )

Svar: Tack! Var verkligen en underbar dag =)
Lajl

2012-07-02 @ 23:06:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0