Blommor o växter!

2012-03-29 @ 17:38:45

Igår: Paket med posten o blommor från jobb. ♥ ♥

Chefen sa: Nu när vi börjat med den sunda stilen, med fruktleveranser tänkte jag att vi fortsätter på den. Därför får ni en bukett tulpaner till ert hem ist för påskgodis i år.

O jag bara älskar det. Älskar tulpaner. Älskar göra fint i hemmet....


Därför köpte jag mej även en väggklocka till köket. Den jag har är ju så stor att den hänger över strömbrytaren vilket ju gör det väldigt svårt att tända i taket. Så nu sitter denna uppe ist, liten o fin.


Idag har jag fått gjort en del. Jobbat, varit på urnsättning, handlat växter o blommor. Både till inne o ute i balkonglådan. ♥


Planterat, diskat o fixat. Ja man blir ju bara så glad efter var sak man kan stryka på to-do-listan =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, de där fina tallrikarna från maxi är sååå fina, jag vill också ha...

2012-03-29 @ 23:49:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0