Glad oxå!

2012-05-11 @ 00:13:56

Nya tröjan!

.

Okej, de känns som om jag gnällt i de senaste inläggen. Vill bara säga att jag faktiskt mår rätt bra oxå (förutom pollenallergin, busspaniken o magkramperna som kommer ibland).

Känns så skönt att ha fått färg på kroppen. Är inte brun jämfört med andra, men jämfört med mej själv så är jag. Hahaha. Känns oxå skönt att komma i alla gamla kläder igen.

Lite piggare har jag väl oxå varit på sistone, förutom de senaste dagarna då jag somnat efter jobb, eller som idag, efter malmö. Men de har väl lite med vädret att göra. O efter persen på bussen. Hah.

Imorn ställer jag nog in IKEA shoppingen o bjuder ist bror o paps på kaffe. Lixom bättre att sparar pengarna till Köpenhamn nästa helg. Jiihaa.. ♥

Nu sängen med Allt i hemmet;s nya tidning som kom med posten idag, woohoo, lycka!! =)

.

ps: jag är himlans nöjd med den nya möbleringen i arbetsrummet oxå. snyggt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså du är ju massor med brun! Fett avis är jag! : ) Sååå jävla bleeeek.... SNYGGING. Och vilken fin tröja! Jag vill också kunna bära tröjor med såndär fin ringning i ryggen utan en massa hår i vägen... ^^

2012-05-12 @ 01:14:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0