Homemade lyxburgare

2012-05-01 @ 20:28:14
Alla klagar på att de blivit röda av solen. Jag klagar på att jag blivit röd av pollen. I ögonen. I näsan. De är fan obeskrlivligt. I morse vaknade jag med igenklistrade ögon. Blir så ledsen. Men de hjälper ju inte. Att böla. Blir ju bara ännu värre. Fanfanfan..

Gick till jobb ändå, rätt glad. För det är något som pirrar i min mage. Jag tror de är våren o värmen. Dock varade det inte så länge då jag fick en chock på jobbet, mer om de en annan dag. Men jag säger bara herregud! Nu två dagars ledigt o det tackar jag för..

Belv bjuden på grillparty hos mamma o pappa ikväll. Svåger stod vid grillen o jag satt i solen o svalkade mej med en drink. Min tur att fira valborg nu, lixom..


Världens finaste syster o bror ♥

Världens godaste baconburgare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0