Im going away smiling

2012-05-16 @ 14:35:51
2 paret med kilklack


vinet o inredningen


vinet, trädgården o musikdockan


ja i fredags var det frukostfika hos mej sedan vin, musik, inredningstidningar o middag hemma hos  mamma o pappa.

sen var det ju de där andra pumpsen med kilklack som jag oxå köpte men inte använt än. lättare att gå i än de andra fast ändå inte. hah.

2 dagar kvar. en kväll o en dag. på jobb. sen är det helg för hela slanten. hoppas på fint väder på lördag då det blir köpenhamn med mina bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad snygg du är! Fastän jag knappt ser dig! Men lång och snygg och smal! Jag passar inte i kilklack, jag är för kort, och mina korta halvfeta ben blir inte snygga i sånt.. : ( Muäh! ^^

2012-05-16 @ 23:00:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Men DU har ju skitsnygga ben i kilklackarna också! : )

2012-05-17 @ 23:15:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0