Sooner or later

2012-05-27 @ 19:17:55



kroppen slutade att fungera i fredags.
stannade hemma. sov tills jag orkade
cyklade hem till familjen
där bror fanns o gav mej tid
dit sedan mamma o pappa kom hem
lyssnade, gav mej tid o lagade mat

åkte hem
sov
vaknade till missade samtal
o text

steg upp med magont
gick en promenad
gick på stan med magont
köpte presenter
bikini
o vita jeans
tills det sa stopp
sov
vaknade
o provade kläder
iväg till malmö
tillsammans med vänner
i hopp om att samla kraft o
glömma allt för en stund

musik
repeat
o helatiden saknad
ibland kan man inte hålla sig borta
någon som väntar?
någon som värmer?

åker buss
betalar 120 spänn för ett varv runt dansgolvet på 10 min
åker buss
åker hem


ibland kan man bara inte låta bli..


vi båda drack för mycket vin
och vi sa fuck it, solen sken
....
vi höll om varann och sa,
i natt så är det du och jag



repeatar allt om o om igen..


för jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten
men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten
men jag vill känna på din kropp kropp hela natten
och mina vänner säger stopp...


Kan bara inte låta bli..


för så som jag kände har jag aldrig känt
för någon jag kände men aldrig har känt..


vaknar
stiger upp
blir lämnad
blir hämtad
åker till ett nytt paradis
mat o dryck
miljö av en sagobok
åker hem
somnar
vaknar upp
fortfarande tillsammans med familjen
mors dag
hennes dag
vår dag
dricker kaffe
känner kärlek
åker hem
städar upp


återkommer till livet på tisdag?


sooner or later
kommer väl dommen?


Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0