Torsdagen i i-phonebilder

2012-05-04 @ 21:31:53

Musik, sol o kaffe. Underbart.

Drog hem till mamma o pappa medans de var på jobb o lånade deras terass. Satt ute i solen hela dagen o blev bränd. Marta kom o gjorde sällskap en stund. Solade, lyssna på P3, läste tidningar, löste korsord, kolla på youtubeklipp o hade det najs!


Ifartenbild. Färg på kroppen, present i handen, haj!

Dusch o smink. Hem vid 16. Ner på stan. Handla present. Iväg på kalas.


Tårta

Hem till Favvis päron o fira lille Tor som fyllde 1år.


Leka i tält

Lekstuga ena dagen o tält andra.
Mina vänners barn är verkligen underbara.
Precis som mina vänner!

Tack Marta o Favvis, för en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fan vad brun du är!! : ) Själv är jag lika blek som den vita skjorta jag har på mig idag....

2012-05-07 @ 14:02:51
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0