Tillbaka

2012-05-30 @ 21:44:11


Vill ha!! från Nelly.com

Älskar fransar, fjädrar, spets o pajlett. Imorn drar jag till Malmö för att hälsa på bror i hans nya lägenhet. Sen träffar jag upp syster för att shoppa presenter till paps o bror som fyller år nu i dagarna. Åker kanske in lite innan för att kolla på lite till mej själv. Känner att jag bör unna mej något efter allt.

Hittade förresten ett fint peace-linne i köpenhamn när vi var där. Men efter att alla dissat ner det så la jag tillbaka det o köpte det aldrig. Nu ångrar jag mej o vill verkligen ha det. Synd bara att jag inte hittar det här hemma i sverige eller på hemsidan. Menmen.. kanske hittar nåt liknande.

Har iaf fått livet tillbaka. Nåtsånär. Höll på att dö i morse när de åter nekade mej att komma fram till rätt person. Men tillslut ringde hon upp o gav mej svaret jag ville ha. Tack!

Men fy fan för hela grejen som dragit ut på tiden o för de som behandlat mej som skit. Fy fan säger jag bara..

va trött o ledsen man blir.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina Linda... vad är det för kamp du går igenom? ♥

2012-06-02 @ 21:35:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0