Bilder från i söndags - mors dag

2012-05-31 @ 11:23:13
Snabbt iordning på 20min o sen iväg för att fira mutti på morsdag. Underbara underbara Idala gård på skånska slätten. Miljön alltså, hade jag varit miljo hade jag köpte hela alltet o levt lycklig i alla mina dagar. Jag bara älskar det.. O tänk en midsommar här. Med kubbspel o dans runt stången på gräset. Häng med drinkar runt poolen. O maten o ja lycka hela natten lång. Kärlek på det! Yes! O kärlek på min underbara familj, ÄLSKAR ER!





Bilderna är tagna med i-phonen o jag gillar egentligen inte när de är olika filter men såhär fick det bli o de syns ju igenom hur underbar miljön är, hundra gånger om!

Nu Malmö.. haj!

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Åh ja, visst är den fin :)

2012-05-31 @ 20:10:08
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0