Checkar in..

2014-02-26 @ 11:29:00
OJ! Ser att jag har besökare fast jag inte är här..
 
 
livet är så mkt mer annorlunda nu
än det var förut
fast det är precis det samma..
 
funderat på att fortsätta här
eller starta nytt
eller bara låta bli..
 
instagram har fått ta del av min uppdatering
jag inte kunnat hålla tillbaka
 
men jag vet inte
det är nog fel ställe
 
blir för mkt
 
får den känslan ibland
 
för gammal för det här
samtidigt som
 
som..
 
har man lixom inte sin egen lilla familj
att dela med sig till
så får man väl göra det med resten av världen
de måste ju komma ut
delas med..
 
hur konstigt det än låter
är det en självklarhet
 
iaf för mej
 
hur är det med er?
 
vad gör ni?
vem är ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0